شرکت پخش خیارشور همدان بصورت مستقیم و فوری امکان تامین خیارشور شیشه ای با کیفیت و ترد را از کارخانه تولیدی فراهم نموده است. در این روش سفارشات عمده مشتریان در شهرهای قم، قزوین و تهران در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسد.

شرکت پخش خیارشور همدان

چرا خیارشور شیشه ای همدان؟

  • کیفیت و طعم فوق العاده
  • تردی بالا
  • ماندگاری طولانی
  • تولید شده از خیارسبز به عمل آمده زمین های مرتع
  • سایز مناسب

تمامی عوامل ذکر شده دربالا زمانی قابل لمس است که محصول توسط یک تولید کننده متحر و با تجربه تولید شده باشد. تجربه و مهارت تولید کننده همراه با تعهد کاری و در اصطلاح عامیانه وجدان کاری وقتی با مواد اولیه با کیفیت ترکیب شود خروجی کار یک محصول درجه یک خواهد بود. ل

بر همین اساس تولید کنندگان سراسر کشور همیشه در زمان برداشت خیارسبز ترجیح می دهند بخش از نیاز سالیانه خیارشور خود را از همدان تهیه نمایند.

شرکت پخش خیارشور همدان

سایز بندی های رایچ در خیارشور شیشه ای همدان

  • خیارشور سوپر ویژه
  • خیارشور ویژه
  • خیارشور ممتاز
  • خیارشور درجه یک یا معمولی

از بین سایزهای اشاره شده در بالا ه در بالا دو سایز سوپر ویژه و درجه یک به نسبت سایر سایزهای خیارشور شیشه ای کمتر تولید می شود.

ابته باید توجه داست که بسیاری از مردم و در وافع مصرف کنندگان نهایی اطلاعات خاصی در مورد سایز بندی خیارشور شیشه ای ندارند و همین امر سبب شده تا تولید کنندگان صرفا از روی برند و نامگذاری های رایج در بازار محصولات خود را عرضه کنند

مشخصات خیارشور های شیشه ای همدان

  • وزن خالص ۶۸۰ تا ۷۰۰ گرم
  • وزن آبکش خیار ۳۷۰ تا ۳۹۰ گرم
  • مواد استفاده شده در عبارتند از: سرکه صنعتی، نمک، فلفل، سیر، سزیجات معطر مانند شوید و تلخون
  • بسته بندی : بسته های یا همان شرینگ ۶ تا ۱۲ عددی

بد نیست بدانید که برخی از خیارشور های رایج و ارزان موجود در کشور، وزن ابکش پایین تری نسبت به سایر برند ها داشته که شناور بودن خیارشور در داخل شیشه موید همین مطلب خواهد بود.

روش کار شرکت پخش خیارشور همدان

شرکت آراد هگمتان با هدف کاهش هزینه های مشتریان سعی کرده با هماهنگی تعاونی اتوبوس رانی باربری های خرده بار کشور، تناژ های پایین خیارشور را با قیمت مناسب  به صورت مستقیم و فوری از کارخانه تهیه نمایید.

شما نیز میتوانید فقط با تماس با واحد فروش و آگاهی و مشاوره کامل از مشخصات کامل محصول نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

 

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

قیمت خیارشور ویژه در بسته بندی دبه و حلب برخلاف خیارشور نول و ممتاز از ثبات قیمتی مناسبی برخوردار بوده است. اگر چه قیمت خیارشور در بازار مواد غذایی کشور هر روز تغییر نمی کند اما بر حسب میزان حجم عرضه این محصول در بازار دچار نوسان هایی خواهد شد. همان طور که در حال حاضر به خاطر کاهش ذخیره خیارشور ساندویجی قیمت خیارشور ممتاز افزایش داشته است.

خیارشور ویژه قیمت

منظور از خیارشور ویژه چیست؟

یکی از روش های غلط و مرسوم در بین تولید کنندگان و فعالان بازار خیارشور استفاده از نامگذاری نا مشخص و سلیقه ای در نام گذاری سایز های مختلف خیارشور است.
سورت خیارشور در واحدهای تولیدی با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود که خیارسبزها  را بر اساس قطر خیار جدا میکند. در این روش خیارسبز به بسته بندی فله مانند دبه به چهار دسته تقسیم می شود.
این چهار دسته در شهرهای مختلف کشور به تغییرات اندکی به نام های زیر معروف است

  • خیارشور سوپر ویژه و فوق سوپر
  • خیارشور ویژه
  • خیارشور نول
  • خیارشور ممتاز

در این دسته بندی خیارشور ویژه به دسته ای از خیارشور ها اطلاق می شود که سایز تقریبی آنها بین ۸ تا ۱۱ سانتی متر است.

به دلیل همین نامگذاری خاص که فقط فعالان این حوزه از اطلاع دارند بسیاری از تولید کنندگان با ترکیب سایزهای درشت تر و عرضه آن به اسم و نشان خیارشور ویژه نسبت به رواج کلاه برداری و ایجاد یک رقابت ناسالم دامن زده اند.

لیست قیمت خیارشور ویژه دبه ای و حلب در بازار

۶۵۰۰۰ دبه پلی اتیلن خیارشور سوپر ویژه
۴۵۰۰۰ دبه پلی اتیلن خیارشور وِیژهA
۳۷۰۰۰ دبه پلی اتیلن خیارشور ویژه B
۲۸۰۰۰ دبه پلی اتیلن خیارشور نول
۱۹۰۰۰ دبه پلی اتیلن خیارشور ممتاز
قیمت درب کارخانه جنس ظرف نوع محصول
۸۷۰۰۰ حلب خیارشور سوپر ویژه
۶۵۰۰۰ حلب خیارشور ویژه
۵۸۰۰۰ حلب خیارشور ممتاز
۵۰۰۰۰ حلب خیارشور درجه یک

البته قیمت های اعلام شده مربوط به تولید استان همدان می باشد که از بیشترین درجه بازار پسندی برخوردار است ولی خیارشور دبه ای تولید شده در مناطق دیگری از ایران قیمت های مناسب تری دارند که به شرح زیر اعلام می گردد

  • خیارشور ویژه دبه ۸ کیلویی شیروان: ۴۱۰۰۰ تومان
  • خیارشور نول دبه ۸ کیلویی شیروان: ۲۵۰۰۰ تومان
  • خیارشور ممتاز دبه ۸ کیلویی شیروان: ۱۷۰۰۰ تومان

شما می توانید برای خرید انواع خیارشور فله و بسته بندی شده از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام کنید.

 

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشورهای ممتاز و درجه یک گزینه مناسبی برای صادرات محسوب می شوند که با کیفیت بالا به بازارهای مختلف و کشورهای همسایه صادر می گردند.
برای صادرات هر نوع محصول و مواد غذایی بهتر است که بهترین کیفیت برای آن در نظر گرفته شود چون به هر حال آن محصول ویژه معرف کشور تولید کننده آن می باشد. خیارشور مرغوب و با کیفیت ممتاز نیز قابل صادر کردن به کشورهایی است که خواهان این محصول می باشند. خیارشورهایی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند باید دارای بسته بندی های خاص و مرغوب باشند تا توسط کشورهای مورد نظر مرود پذیرش قرار بگیرند. قیمت خیارشورهایی که درجه یک و ممتاز می باشد عموما بالاتر از انواع معمولی از خیارشور می باشد که در بسته بندی های مختلف وجود دارد. خیارشور ممتاز درجه یک باید ترد باشد به میزانی که مورد نظر است و شوری آن نیز بسیار مناسب در نظر گرفته شود.


خیارشور ممتاز

خیارشوری که ویژه و برای صادرات تهیه می شود از انواع خیارهای یکدست برای این منظور استفاده می شود و خیارهایی که به صورت خام طعم مناسبی دارند و تازه چیده شده باشند عموما برای تولید خیارشور مناسب تر از انواع دیگر هستند. خیارشورهای مرغوب درجه یک در بازار داخلی نیز فروش بالایی دارند و مشتری ها می توانند به روش های مختلفی به آنها دسترسی داشته باشند.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشورهای خوب و کیلویی در حجم های مختلف تهیه و تولید می شود و خرید انواع خیارشور فله ای و بسته بندی های مختلف و نگهداری انواع خیارشور یکسان می باشد.
خیارشورهای ترد و خوشمزه به هر شکلی که تهیه و یا خریداری شوند روش نگهداری یکسانی دارند و باید در جای خشک و خنک نگهداری شود و هر اندازه که محل نگهداری خیارشور خنک تر باشد مدت نگهداری خیارشور و دوام آن بیشتر خواهد بود. نگهداری خیارشورهای ترد و مرغوب تر راحت تر می باشد و تردی و طعم خیارشور بهتر خواهد ماند حتی اگر مدت طولانی مورد استفاده باشد. استفاده از خیارهای کهنه و لهیده نیز باعث کیفیت بد خیارشور خواهد شد و دوام و مدت زمان نگهداری این نوع از خیار شور زیاد نخواهد بود. خیارشور باید در ظروف مناسب و دربسته نگهداری شود.


خیارشور کیلویی

خیارشورهای ترد و خوشمزه کیلویی و فله ای در بسته های باز در مغازه ها وجود دارد و خیارشور کیلویی در بسته بندی های کارخانه ای نیز وجود دارد. خیارشورهای خوب که به صورت کیلویی خریداری می شوند باید در ظروفی باشند تا مایع خیارشور به طور کامل روی خیارشور را بگیرد تا خیارشورها کپک نزند و بتوان در زمان دیگر از آن استفاده کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشور دبه ای در اندازه و حجم های مختلفی وجود دارد و خیارشورهای ممتاز و با ویژگی های خاص و به صورت ویژه در بازار وجود دارد.
خیارشور در کیفیت های خوبی تولید می گردد و انواع روش های مناسب و مختلف و ترکیبات مختلف برای طعم دهی به آن استفاده می شود. خیارشورهای سنتی با استفاده از سبزیجات معطر طعم مناسبی می گیرند و استفاده از مقدار مناسب آب و نمک برای طعم مناسب لازم می باشد. اگر مقدار ترکیب آب و نمک و یا سبزیجات برای تهیه یک خیارشور مناسب نباشد خیارشور ویژگی های خوبی نخواهد داشت و ممکن است که خیارشور نرم و لزج شود. خیارشورهای نرم و لزج ویژگی خوبی برای خیارشور محسوب نمی شوند و هر اندازه ای که تردی در مقدار مناسب در خیارشور حفظ شود ویژگی مرغوب بودن آن بیشتر نخواهد بود.


خیارشور دبه ای

بسیاری از انواع خیارشور که به صورت صنعتی نیز تولید می شود در دبه های بزرگ و کوچک بسته بندی می شود و ممکن است برندهای مختلفی برای آن وجود داشته باشد. خیارشور ویژه خیارشوری است که در هر بسته بندی که باشد به شکلی مناسب و مطلوب برای مشتری ها قابل پسند بوده و خریداری می شود و تکرار خرید صورت می گیرد.دبه های مناسب در حجم های مختلف قابل تهیه می باشد.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشور محلی می تواند در انواع شهرهای مختلف تهیه شود. بسیاری از خیارشورهای تولید شده به صورت کیلویی به فروش می رسند. خیارشورهای محلی خوش طعم و خوشمزه تر از انواع خیارشورهای صنعتی تولید شده می توانند باشند.
خیارشور محلی خوش طعم را می توان در انواع کیلویی و فله و یا بسته بندی شده، در شهرهای مختلف ایران تهیه نمود. بسیاری از شهرهای ایران سابقه ای طولانی در تولید خیارشورهای محلی دارند. می توان از شهرهای مختلف ایران، انتظار تولید طعم های مختلفی از خیارشور را داشت زیرا با توجه به سلایق مختلف در شهرهای مختلف، طعم دهنده ها و ادویه جات گوناگون برای تولید این محصول خوراکی استفاده می شود. خرید خیارشورهای تولید شده می تواند به صورت کیلویی انجام شود. برای خرید فله و کلی خیارشور، بهتر است با محله های مختلف در شهرهای گوناگون آشنایی داشته باشیم. با مراجعه به این مکان ها، می توان انواع خیارشور کیلویی خوش طعم را تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.


خیارشور خوش طعم
خیارشور باید خوش طعم و خوشمزه باشد تا انتظار خرید و فروش آن در حجم بالا در بازار را داشته باشیم. با استفاده از طعم دهنده های مختلف می توانیم مزه های گوناگونی را به خیارشور ببخشیم. ادویه جات و سبزیجات می توانند کمک کننده های خوبی برای طعم دهندگی به خیارشور باشند. خوش طعم بودن خیارشور در نتیجه ی مواد اولیه استفاده شده برای تولید این محصول خوراکی می باشد. خانم های با سلیقه خیارشورهای کیلویی را در شهرهای مختلف ایران تولید می کنند و به فروش می رسانند.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشوری مرغوب است که طعم شوری آن مناسب باشد و لهیده و نرم نبوده و از تردی مناسبی نیز برخوردار باشد و این ترشی درجه یک در حجم های متفاوت فروخته می شود.
برای این که خیارشور ترد و خوشمزه باشد باید مقدار ترکیبی از آب و نمک و سرکه برای تولید آن به مقداری کاملا مناسب تنظیم شود تا خیارها حالت نرم و لهیده به خود نگیرند و ترد بمانند. معمولا در مورد خیارشور انواعی را که اندازه ای کوچک و یکدست دارن و ترد می باشند را به عنوان خیارشورهای درجه یک در نظر می گیرند و قیمت های متفاوت آن به دلیل انواع بسته بندی ها و هزینه های تولیدی در نظر گرفته شده برای برندهای مختلف تنوع دارد. خیارشور مرغوب مشتری زیادی دارد که با توجه به برند خاص تولید کننده قیمت در نظر گرفته شده برای تهیه خیارشور قلمی ترد و باکیفیت مختلف می باشد.


خیارشور مرغوب

اگر بخواهید خیارشور را در منزل تهیه نمایید بهتر است که از خیارهای قلمی مناسب استفاده کرده و خیلی به آن سرکه اضافه نکنید و به همین ترتیب نیز نمک مورد نظر برای ان زیاد نشود. خیارشور مرغوب و خیارشور درجه یک به اندازه بسیار متناسبی از سبزیجات معطر استفاده می کند که این سبزیجات سبب عطر و طعم خوب خیارشور خواهند شد.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشورهای تولید کارخانه ای با تنوع بسته بندی و کیفیت های متفاوت به صورت ویژه نیز تولید می شوند و با قیمتی مناسب در درجات مرغوب فروخته می شوند.
تولیدات صنعتی و کارخانه ای در مورد انواع مواد غذایی و ترکیبات مختلف تا حد زیادی بالا رفته است و استفاده از ترکیبات متنوع برای تهیه و تولید انواع خیارشور و ترشی سبب شده که مشتری با حق انتخاب بهتر و بیشتری کالایی را به دلخواه خریداری نماید. خرید انواع مواد غذایی با توجه به کیفیت مواد غذایی و بسته بندی صورت می گیرد اگرچه که طعم و مزه آن نیز در میزان خرید بی تاثیر نمی باشد. خیارشور نیز از اقلامی می باشد که اگرچه از دیرباز با تولیدات خانگی مشهور شده است اما تولیدات صنعتی آن نیز توسعه زیادی پیدا کرده و از مواد غذایی محسوب می شود که با قیمتی مناسب و ردخور به مشتری عرضه می گردد و رضایت مشتری در این بین سهم زیادی دارد.


خیارشور ویژه

خیارشور ویژه با طرز تهیه مناسب و ترکیبات مناسب شناخته می شود و میزان استفاده از ترکیبات مناسب برای تهیه و تولید یک خیارشور مرغوب بسیار مورد توجه می باشد. خیارهای تازه تولید خیارشور ویژه را در بر دارند و برای تامین خیارشورهای ویژه مرغوب می توان از خیارشورهایی باکیفیت استفاده کرد. خیارشورهای کارخانه ای برای برنده شدن در رقابت زیاد در این صنعت اقدام به تولیدات مرغوب تر می کنند.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشورهای فله ای موجود در بازار به چه روش هایی تولید و فروخته می شوند؟ برای خرید خیارشورهایی که به صورت دبه ای بسته بندی شده اند باید چه مواردی را در نظر گرفت؟
خیارشور روش های مختلفی برای تولید و عرضه و فروش در بازار دراد و انواع روش های تولید ممکن است بر فروش بیشتر آن نوع از خیارشور تاثیر گذار باشد. هر اندازه ای که روش تولید خیارشور مناسب و مطلوب باشد و تردی و تازگی و طعم مناسب در خیارشور حفظ شود این نوع از خیارشور طرفداران زیادی خواهد داشت و به میزان بیشتری فروخته می شود. کیفیت عامل موثر و مهمی در فروش انواع خیارشور می باشد و خیارشور به روش های تولید گوناگون عطر و طعم مخصوص به خود را خواهد داشت. خیارشورهای فله ای گاهی از انواع خیارشورهای تولید محلی می باشند و گاهی از انواع خیارشورهای صنعتی هستند که به صورت فله ای و حجم بالا به فروش می

خیارشور عمده چه مقدار در نظر گرفته می شود؟

معمولا خیارشورهای عمده و خرید در حجم های عمده و بالا برای مصرف کنندگان خانگی مناسب نمی باشد و برای فروشندگان و مغازه دارانی است که مشتری های آنها خیارشور را به صورت فله ای در بسته های روباز خریداری می کنند و البته برخی از انواع فله ای را در دبه بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند. در مورد تهیه انواع خیارشورهای فله ای و باز باید به نکات استاندارد و بهداشتی در تهیه و تولید آنها دقت کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران

خیارشور مرغوب و باکیفیت را می توان در حلب های چند کیلویی در بازار فروش شور و به صورت محلی یا صنعتی خریداری کرد.
خیارشور برای مصارف گوناگون و مقدار مصرف متفاوت می تواند از بسته بندی های کوچک چند گرمی تا چند کیلویی متفاوت باشد و بسته های چند کیلویی حلبی برای افرادی که مصرف بیشتری از خیارشور دارند و یا برای مغازه ها و فروشگاه های فروش مواد غذایی مناسب می باشد. خیارشور بسته بندی شده در حلب می تواند با کیفیت مناسب و برابر با انواع دیگر از خیارشور به بازار عرضه گردد. انواع برندها تولید خیارشور در حلب های بزرگ را دارند و برخی از تولید کنندگان صنعتی نیز این شکل از بسته بندی خیارشور را به بازار عرضه می کنند.


خیارشور حلب

پس از خرید و باز کردن حلب های چند کیلویی خیارشور باید دقت شود که آب نمک موجود در شور به طور کامل روی خیارها را بگیرد تا خیارها خشک و پلاسیده نشوند. خیارشور اگر در مایع به اندازه مناسبی غوطه ور گردد دیرتر خراب می شود و دمای مناسب برای نگهداری بیشتر خیارشور دمای خنک می باشد
منبع: ترشی و مربا ایران

منبع: مرجع خرید و فروش انواع خیارشور ایرانی-خیارشور ایران